ISO
Nieustannie dążymy do wzrostu jakości świadczonych usług przyczyniając się tym samym do ciągłego podnoszenia poziomu satysfakcji naszych klientów.
Prowadzimy swoją działalność nawiązując i utrzymując dobre kontakty ze sprawdzonymi dostawcami, którzy są w stanie zagwarantować nam najwyższą jakość, solidność i terminowość dostaw. Stosujemy standardy świadczenia usług zalecane przez producentów, systematycznie analizujemy potrzeby i oczekiwania rynku.
Wszystkie procesy w firmie realizujemy w sposób zapewniający naszym odbiorcom najwyższą jakość usług oraz spełnianie wymagań prawnych. Dążymy do efektywnego wykorzystania posiadanych zasobów oraz ciągłego unowocześniania infrastruktury oraz nieustannego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.
W kwietniu 2011 roku uzyskaliśmy certyfikat potwierdzający funkcjonowanie w firmie Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001:2008.